VILKEN HÄRLIG DAG !

Idag har det inte hänt någonting speciellt alls. MEN dagen har varit helt underbar. Jag har känt mig lugn och allt har bara flytit på utan några problem! Allt har känts bra idag!

Fick MVG i Fysik B och MVG på nationella proven i svenska. Härligt Emma, Tack Emma.

Åkte med Mr T's småsyskon till tågstation och lämnade dom, stressade runt som en tok på stan och sedan har Matilda provsminkat och provfixat mitt hår, så nu vet jag exakt hur jag ska se ut i morgon! :)

Och i morgon, mina kära vänner. Så kommer en av mitt livs topp 10 dagar att inträffa. Det ska bli en kanon dag i morgon!

Nu måste jag sova så att jag orkar med morgon-dagen, den kommer att bli lååååååååååång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0