Att förlora något så otroligt dyrbart.

Sådär! Nu ska vi se om det går att blogga från mobilen. Matilda visade mig hur man skulle göra och nu tror jag att det ska funka! Alla som läser här vet ju redan allt som har hänt i mitt liv under den senaste tiden.

Jag ska i alla fall bli bättre på att skriva nu när jag vet hur man gör!

Till farmor, min älskade och mest dyrbara skatt. Jag kommer att sakna dig och älska dig tills mitt hjärta slutar att slå. Du var inte bara världens bästa farmor utan även världens bästa vän. Du har den största platsen i mitt hjärta och jag skulle kunna gråta ett hav av tårar till längtan av dig. Jag älskar dig och jag kommer att berätta för mina barn om dig, den vackraste, och finaste människa jag någonsin träffat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0