Something whispers in my ear and says:

You are not alone, I am here with you. You are always in my heart,.

Sitter på tåget och lyssnar på lugna favoriter. Är på väg ner till farmor för att kika till henne så att hon mår bra. Inte för att jag direkt tror att hon gör det. Hon orkar förmodligen inte ens träffa mig. Men jag måste åka dit, det bara är så. Det känns åtminstone bättre för mig att sitta där så att hon slipper vara ensam, även om hon inte orkar med mig.

Ni som läser här förstår varför jag inte hör av mig just nu. Och eftersom att det bara i princip är mina bästa kompisar som läser här så vill jag bara säga att jag hör inte av mig just nu för att det är lite för mycket. Jag orkar inte ta mig tid. Men ni får gärna höra av er om vi ska göra saker och så, för jag vill göra saker, jag behöver göra saker för att tänka på annat. Det är bara det att jag orkar inte ta tag i det.


Farmor, jag älskar dig så otroligt mycket. Nu får du kämpa. Allt vad du kan. Jag behöver dig här hemma, min älskade lilla farmor.

Kommentarer
Postat av: Matilda

<3<3<3

2010-11-08 @ 21:24:36
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0