But every time she asks me do I look okay I say..



When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are



Det händer så mycket nu så att jag hinner inte med mig själv. Tur att det för en gångs skull bara händer roliga saker. Tänk att det är oktober och jag inte har någon oktober-ångest än? Den brukar ju annars komma och gnaga sig in i mitt huvud och stanna hela denna mörka och hemska månad. Den har inte kommit än och jag hoppas att den inte gör det heller. Kanske beror det på att jag för första gången på länge, är tillfredsställd med mig själv.
För övrigt är det här mitt 400-inlägg!

Nu ska jag fixa lite hemma och sedan ska jag ta mig med Tayra till komvux och sedan på valpkurs. Tänk att det kan vara så roligt med valpkurs! Ikväll blir det plugg på komvux och sedan kvällsmys med min älskade mamma som kom hem från sjukhuset igår! Nu blev det hemskt rörigt här, ska kila städa lite nu istället!



When I see your face, there's not a thing that I would change. Cause you're amazing, just the way you are


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0