Det var inte i går,.

Nej det var det verkligen inte. Och vad har hänt sedan sist? Inte mkt alls! Oktoberångesten kickade aldrig riktigt in och idag är det den näst sista oktober så jag antar att jag har blivit skonad iår. Nu har jag bara en vecka kvar i psykologi och svenska och sedan är det överstökat. Dessvärre har jag och tayris bara en gång kvar på valpkursen, vilket är jätte tråkigt. Jag tror att vi ska börja med lite agility för skojs skull :)

Historia kursen har även den gått jätte bra. Fick reda på i torsdags att jag hade bäst resultat i hela min komvux-klass på vårat första prov och att jag fick MVG på en inlämning. Roligt!

Just nu är jag, mamma och tayris i stugan :) I morse låg jag och tayris och mös och då sträckte hon upp lilla tassen och höll om mig så att hon hade ena tassen över min rygg och den andra fick jag ligga med huvudet på. Är hon go eller? :)

Julia har åkt till Lanzarote nu och det känns jätte tomt. Som tur är så kan man alltid ringa på skype,vilket vi redan har provat en gång, och vi ska även åka och hälsa på henne när ekonomin tillåter :)

Nu ska jag plugga lite svenska. Jag ska skriva en vetenskaplig rapport om Dialekter eller om ungdomsspråk, har inte bestämt mig än vilken jag vill ha. Måste kika hur mkt fakta det finns om de olika ämnena innan jag bestämmer mig :)

Idag ska vi även träffa gobitarna och äta pizza.



Är livet bra eller? Ja det är fantastiskt,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0