Mitt liv är bara mitt,.

Sitter nu på jobbet. Sista dagen idag och det ska bli otroligt skönt att få vara ledig sedan igen!

Igår gjorde vi inte mkt alls. Hämtade T:s syskon i tierp eftersom att deras pappa hade satt dom på fel tåg och sedan kollade jag Tavo och Ado på I'm ledgend. Köpte den igår på Blue-ray. Det är det absolut bästa sättet, förutom Bio, att kolla på film på.


Idag börjar mina två kurser i Psykologi och Svenska. Jag har inte fått mina böcker än så jag kan inte börja läsa, men jag ska göra resten.

Distanskurser är väldigt bekvämt måste jag säga. Jag går in på min "sida" och där står det, dag för dag, vad jag ska göra i fem veckor. Gör man allting i tid så att allting går som planerat, behöver man aldrig plugga på helgerna! Det är kalas-bra!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0