När tiden är knapp...

...blir bloggen lidande.


Jag har så otroligt mycket för mig nu för tiden att jag knappt sitter vid datorn för "skojs skull" någon gång. Samtidigt som jag har så otroligt mycket att skriva och dokumentera så händer det så mycket annat som jag hellre vill göra.

Tillexempel så prioriterar jag Julia mycket nu eftersom att hon åker på lördag och det kommer att bli jätte trökigt att hon ska vara borta så länge.

Nu ska jag och Jones åka och fika. Förhoppningsvis kommer Julia med.


Förövrigt, tills jag hinner skriva igen, kan jag bara meddela att oktober-ångesten har inte slagit in. Inte över huvudtaget. Det är helt otroligt! Allt är bara så bra just nu! Jag har nog aldrig mått bättre!  (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0