Din dröm, är min verklighet,.

Om cirka 3 ½ timme har jag prov i historia. Det känns som att jag inte kan någonting men jag får inte in någonting när jag pluggar. Jag kan verkligen inte koncentrera mig och så fort jag börjar läsa så händer det någonting nytt. Men, hur som haver så behöver jag egentligen bara ett g i den här kursen. Jag måste ha läst den bara och då spelar det inte sådan stor roll.

Idag köpte jag böcker till Svenska C och Psykologi A. 0 kronor för mig. 967 kronor för pappa. Jag ser fram emot att börja läsa dessa kurser, det är två ämnen som jag verkligen är jätte intresserad av. Svenska är bland det roligaste som finns och psykologi verkar vara jätte intressant. På fem veckor ska jag damma av dessa kurser! :)

Nu ska jag försöka läsa lite till och fika. Ska även ringa Monika på valpkursen och säga att jag inte kan komma idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0