Grease

Godkväll!

Nu sitter jag hemma hos Matilda, vi har köpt myspys och ska kika på United 93 som handlar om 11/9! Jag tycker om att se verklighetsbaserade filmer.

Idag har jag varit ner på stan med mamma, Jessica och Katarina. Tanterna bokade resa och sedan gick vi och fikade. Blev Java, tror att jag har hittat ett nytt stamställe!

Sedan gick jag och mamma en vända på stan. Jag (läs mamma) inhandlade en tröja och 5 par örhängen och två stycken blommor :)

Har även hunnit med ett besök och min älskade farmor. Ingen har en bättre farmor än mig! Tänk att det skiljer så väldigt många år mellan oss men vi kan ända prata om allt! Älskade, älskade farmor!


Nu börjar filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0