Mysmåndag!

I natt var vi uppe till 5, eller grabbarna grus var uppe till 5 och spelade tv spel medens jag låg bakom dom i soffan och sov. Vi kikade på snabba cash i gårkväll, den är kanske hur bra som helst, och därefter började dom att spela och höll på hela natten!

I morse när jag vaknade vad Ado redan uppe så då åt han och jag frukost och kikade på days och seven heaven så att Tavo och Erik fick sova.

När alla var uppe så skjutsade Erik Tavo till skolan och mig och Ado till min bil. Jag och Ado åkte och fixade massa saker och busade med Armandogullisen en stund. Sedan åkte vi tillbaka till lägenheten och bakade kladdkaka och satt och pratade. Ado är min nya väninna som jag ska umgås med på dagarna, på onsdag ska vi baka bullar och göra hemma-gjord pizza.

Nästan precis när T kom hem åkte jag och hämtade upp pappa. Nu är jones på väg hit så vi ska kika på The last song och myspysa lite. Jag har köpt LAYS, en chipssort som bara finns utomlands och tydligen på Citygross! En kanon-måndag helt enkelt!




Lycka är att heta Emma Persson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0