Så sagolikt det är,.

Jag har under en längre tid varit beredd på att ge upp tanken på läkarhög. Det har varit så mycket som har gått emot och jag har känt att jag inte orkar lägga ner massa tid på att bli besviken om jag inte kommer in till våren heller. Jag har gått och väntat på ett besked från komvux i lite mer än en månad. Idag kom beskeded. Dom betalar. Det innebär att jag kommer ha full behörighet och fulla meritpoäng till läkare. 


Jag har under en längre tid varit beredd på att gå in på juridik. Det är jag fortfarande, men nu finns drömmen om läkarprogrammet kvar. Det var inte mening att jag skulle ge upp, för när jag precis gjorde det så var det någon som sopade min väg lite.

Kommer jag inte in nu heller så går inte världen under. Det gör den verkligen inte. Jag har så många andra viktiga saker här i livet. Och juridik är verkligen någonting jag kan tänka mig. Kommer jag inte in, så har jag i alla fall gjort precis allt jag möjligen kan tänkar göra för att komma in.

Nu är det bara att hålla tummarna, läkare eller advokat?


Det är jag mot världen, men jag är inte ensam, och det är huvudsaken.. ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag håller tummarna på att du kommer in i umeå!! ;D Skulle vara såå kul, även fast jag vet att du inte vill hit i första hand hihi :)Ibland måste man vara lite ego ;)

2010-09-28 @ 17:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0