Sjuk,.

Jag mår inte nå bra alls idag. Alla i min närhet har varit sjuka och nu har alla smittat ner mig, jag tänkte att det skulle bli en perfekt dag att plugga och hålla på med lite nödvändiga saker. Men nej, jag orkar inte göra någonting. Jag ligger i sängen med jordens huvudvärk och orkar knappt ta mig upp. Tur att jag har cola, dator och tv i alla fall :)

Hur som haver så befinner jag mig i stugan med mamma, vi har en no-men-allowed-weekend. Vi åkte upp i går kväll efter en supermysig middag ute på resturang! Idag ska vi åka till mormor och sedan köpa pizza på hemvägen, momsi! :) Järvsö pizzeria har världens godaste jävsöspecial pizza, halvinbakad med oxfilé, bea, tomater och champinoner :D

Ska försöka plugga lite nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0