Sjukgymnasten!

Vilken otrolig tur jag hade i morse! Jag visste att det var någonting jag skulle göra i dag men jag hade helt och hållet glömt bort vad det var. Hur som haver så vaknade jag vid 5 i 8 för att Gustavs kompis knackade hårt på dörren, varav Gustav sprang upp och förde jordens jävla liv. Då kunde jag så klart inte somna om. Jag låg i sängen och helt plötsligt så slår det mig att jag skulle vara hos sjukgymnasten halv 9!

Jag har aldrig träffat en sådan gullig människa inom vården. Hon var verkligen helt underbar! Vi gjorde en massa olika övningar och hon drog och slet och allting gick jätte bra. Nu har jag fått ett träningsschema och så ska jag komma tillbaka nästa vecka :)



In your eyes, I always shine,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0