Tandsköterskan Emma Persson

Ja, det är min nya befattning för tillfället. I två veckor ska jag arbeta hos pappa som tandsköterska. Det innebär blod, svett och tårar. Bokstavligen.

Jag har nu jobbat i två dagar och en sak har jag verkligen lärt mig: Jag ska aldrig, under några omständigheter utbilda mig till tandläkare, fyfan vilket äckligt yrke.

Det har inte hänt så mycket med i min värld. Förutom en mindre katastrof och det är ju naturligtvis att SD kom med in i riksdagen, men sverige är en demokrati och det är ju faktiskt så att det är en del av svenska folket som har röstat fram detta rasistiska parti. Om jag fick säga mitt, vilket jag får eftersom att vi har yttrandefrihet så tycker jag att SD kan dra rakt åt helvete, och stanna där. Vilka ignoranta människor det är som har röstat fram det partiet.

Nu är snart min lunch slut. :)


VI GILLAR OLIKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0