Örebroare,.

I torsdags skrev jag på hyreskontraktet för min lilla trea på Tärnvägen i Örebro! Med andra ord blir jag Örebroare den första juli! Det ska bli så jävla roligt att få måla om och pyssla och ha en hel lägenhet som ser precis ut som jag vill ha det, där jag kommer att trivas. Det känns sjukt att det kommer att vara mitt hem. Hemma har alltid varit på min gata i Gävle. Där mamma, pappa och lillebror finns. Jag vet att det kommer bli jätte bra, det känns bara lite ovant att tänka att nu ska jag faktiskt flytta hemifrån. Inte längre bo med familjen, utan ha en egen lägenhet. Jag får ju komma hem när jag vill och dom kommer ju att hälsa på mig jätte ofta. Jag är nog lite ovan med tanken bara.

Och jag har inte allt pluggat lika mycket som jag borde ha gjort idag, vilket betyder att jag just nu har världens jävla tentaångest. Tur att jag har en och en halv vecka på mig i alla fall!

Nu är det gonatt för Emma Persson :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0