Spring för livet, om det är dig kärt.

Vilken dag det har varit idag. Jag hade fått med mig Patrik för att skriva på mitt hyreskontrakt. När jag ringer till hyresvärden för att bestämma tid så berättar hon att det har skett ett missförstånd och lägenheten som jag har blivit lovad har redan ett annat par skrivit kontrakt för. Sedan sa hon att jag självklart inte skulle bli utan lägenhet eftersom att dom hade lovat mig en så jag skulle få kika på en annan istället. Freja och David hängde med mig och cdn här lägenheten vad mycket, mycket bättre än den andra! Och dessutom billigare i hyra! Så i morgon 16,30 ska jag och Patrik bege oss till Behrns fastigheter och jag ska signa mitt första hyreskontrakt! WowWow.

På kvällen så vad jag, Freja, Sophie, David och Patrik på ett möte med kärleksakuten. Jag var väldigt skeptisk till en början men nu tycker jag att det verkar skit kul, så jag funderar till och med om jag ska åka på deras utbildning. Kärleksakuten är en organisation där läkarstudenter pratar om sex och relationer med högstadie/gymnasieelever, typ som sexualupplysning fast man gör det på ett roligare sätt. Jag ska fundera lite till på det för att det verkar väldigt roligt!

Jag kan bara säga en sak, kompis det går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0