Vindarna vänder!

Nu blir det lägenhetsvisning på måndag och sedan ska jag ringa till hyresvärden och tacka ja om jag vill ha den! Jag pratade med tjejen som bor i lägenheten just nu och hon sa att planlösningen var jätte bra för att vara en sådan liten lägenhet. Det var i alla fall ett riktigt kök, vilket jag verkligen uppskattar eftersom att jag inte vill ha en kokvrå!

Jag har redan börjat planera lite smått om hur jag vill ha det i lägenheten! Haha, man ska drömma högt! Ena rummet blir ett sovrum, självklart. Köket sitter liksom ihop med vardagsrummet så antingen får det fortsätta att sitta ihop eller så får det andra sovrummet bli ett vardagsrum! ÅH vad underbart det här känns! Äntligen händer det positiva saker i mitt liv :) Nu vill jag springa till IKEA och köpa möbler och greja. Men vi får se hur det blir, förhoppningsvis är den skitbra och då tackar jag ja på en gång!



ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, äntligen vänder det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0