En ny vändning!

Ja, nu får denna blogg en ny vändning! Nu ska jag försöka att skriva varenda dag om vad jag sysslar med på dagarna! Förr var det inte lika kul eftersom att då visste alla mina kompisar vad jag hade för mig om dagarna. Eftersom att jag nu bor i en ny stad och går i skolan igen så vet ingen vad jag gör om dagarna! Förutom när jag hinner prata med er på telefon. Tyvärr hinner jag inte prata med alla varje dag och därför är bloggen perfekt!
I går började jag som alla vet på Läkarprogrammet. Fan vilken känsla, allt som jag någonsin har kämpat för har jag nu precis framför mina fötter. Vår lärare sa: Nu är ni "blivande läkare". BLIVANDE LÄKARE! Vilket ord, vilken enorm bekräftelse på att allt blod, allt svett och alla tårar var värt det!
Det hände väldigt mycket igår, från att SVT var där och filmade oss till att bli påtvingad nollningen! Jag är för trött nu för att orka skriva allt men i morgon ska jag börja med små dagsuppdateringar om vad jag gör!
Det som är lite lustigt är att både Göteborg och Lund har hört av sig om att jag har fått en plats där med, men jag tackade nej. Jag har boende hos en supergullig dam som jag tycker väldigt mycket om. Jag har nya roliga, snälla kompisar och det är nära hem! Allt är perfekt i Örebro så jag blir kvar här i Staden Lagom. Men lustigt är det att när jag sökte i somras kom jag inte in alls, och nu kom jag in på tre ställen!
Nu ska duscha och ta kvällsfika och sova!
Livet är underbart, när du är i det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0