Shopaholic,.

Nu mår jag lite bättre! Det beror på två saker:

Förra veckan när jag och Sophie var på stan så hittade jag ett par jätte fina skor! Dom satt perfekt men jag kände att jag ville hålla i pengarna så jag tänkte att om dom stod kvar nästa gång jag kom dit så skulle jag köpa dom för att då vill ju Gud det. Idag gick jag och Anna på stan och då stod dom kvar! Hallelujah! 500 kr på Bianco! Jag har letat efter just sådana skor jätte länge!

Sedan tänkte jag även att jag skulle behöva en ny väska. Så jag gick in på Åhlens för att kika efter en bra väska. Jag kikade lite på rean och så hittade jag en perfekt väska! Orginalpriset var 1395 kr. Ganska mycket. Och reapriset var 199kr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vilket kap alltså! :)

Nu är min dag lite bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0