Sitter i skolan!

Nu har jag precis suttit i fem timmar och pluggat celler, vävnad och biopsi inför basgruppsmötet imorgon. Nu känner jag att det mesta sitter, men ska ändå gå igenom det lite senare ikväll!
Mitt mobila internet har slutat fungera så jag får tyvärr sitta i skolan så fort jag behöver göra någonting med internet. I går satt jag och pratade i 40 minuter med COMHEM och vi fick det ändå inte att fungera. Tjejen jag pratade med ska ringa mig i morgon, förmodligen får jag beställa ett nytt modem!
Ikväll ska vi  träffa läkarstudenter från Linköping som kommer att fungera ungefär som faddrar åt oss eftersom att vi inte har några egna faddrar. Det kommer förmodligen att bli väldigt trevligt. Jag somnade 21,00 i går så jag känner mig otroligt pigg idag och därför tänkte jag gå på det! :)
Idag fyller Mr T år och jag är väldigt ledsen för att jag inte kunde vara hemma och fira honom. Vi har ju trots allt firat hans födelsedag tillsammans i 3 år. Han ska få sin present i morgon för att då kommer jag hem! :)
VARFÖR FUNGERAR DET INTE ATT GÖRA STYCKEN PÅ BLOGG?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0