åååååh,.

Nu ska jag bli bättre på det här, jag vill ju kunna gå tillbaka och läsa om allt som har hänt sen!

Så vad har hänt sedan sist? Inte särskilt mycket faktiskt! Jag har fått lägenheten och den är underbar! En helt fantastisk lägenhet, där vet jag att jag kommer att trivas! Sedan jobbar jag som ett jehu, men det kommer att kännas bra när pengarna rullar in i augusti! Det kommer att kännas mycket bra! :)

Annars har det inte hänt så mycket, men jag ska ända bli bättre på att skriva,.

Jag har två meningar som sammanfattar mitt humör just idag:

Efter regn kommer solsken och att meningen med livet är att hitta en person som man ska göra lyckligare än vad den någonsin har varit :)

Vilket snurrigt inlägg,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0