I'm about to loose my mind

Det är full rulle på dagarna nu. Vi har tenta på området resp/cirk nästa onsdag = vi sitter och pluggar HELA dagarna. Idag börjar jag kvar över 10 så då tänkte jag att jag skulle ta en liten sovmorgon, vilket betyder att jag unnade mig att sova till 8 för att gå upp och läsa igenom ett dokument till ett seminarium som vi har senare idag. Den som sa att läkarprogrammet var ett heltidsarbete ljuger verkligen inte.

I går gick min väska sönder i handtaget för att den vägde för mycket, då hade jag dator, sobotta, och två till mindre böcker. Och det var bara en väska. Det är tur att det är många som vill bli ortopeder för att det kommer verkligen att behövas när denna utbildning är över!

Nu ska jag göra mig i ordning och dra mig mot bilbergska, vi börjar med basgruppsarbete! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0