Skolan,.

Jag tänkte försöka att bli lite bättre på att skriva vad som händer om dagarna. Eftersom att jag inte alltid pratar med er som läser så kan det ju vara lite kul om ni har en susning om vad jag har för mig om dagarna :)

Idag har vi haft två föreläsningar. Jag lyssnade på halva den första föreläsningen och ingenting på den andra. Jag har märkt att det här med förläsningar inte riktigt är min grej, kan inte koncentrera mig för länge på bara prat och PPT. Det går liksom inte.

Jag har precis ätit lunch och nu ska jag försöka att ta tag i mig själv och plugga lite grand. I morgon ska vi åka till en outlet som ligger rätt nära Örebro och då går nästan en hel pluggdag bort i morgon!

Nu kom mina pluggkompisar tillbaka så nu ska vi sätta igång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0